Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



Αγαπητές/οί συνάδελφοι.

Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια και 10 μήνες στην εκπαίδευση και με συνολικό χρόνο υπηρεσίας 36 χρόνια και 7 μήνες, ήρθε η στιγμή να πάρω μία δύσκολη απόφαση για τη ζωή μου.

Από τη νέα σχολική χρονιά το κουδούνι θα χτυπήσει, αλλά εγώ δεν θα ανταποκριθώ στο κάλεσμά του.

Όταν ανέλαβα την παιδαγωγική καθοδήγηση των Νηπιαγωγείων της Δ΄ Αθήνας, στόχος μου ήταν – όπως και στις προηγούμενες περιφέρειες που ήμουν Σχολική Σύμβουλος - να βρίσκομαι στο πλευρό των συναδέλφων και να αντιμετωπίζουμε από κοινού τις όποιες δυσκολίες είχαμε να διαχειριστούμε, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τους περιορισμούς που έθετε το εκάστοτε πλαίσιο. Και γνωρίζετε πολύ καλά, ότι δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε. Λόγω της πανδημίας, ζήσαμε μαζί τα δύο πιο δύσκολα χρόνια που βίωσε μέχρι τώρα  η εκπαίδευση. Κι αυτές τις καταστάσεις τις αντιμετωπίσαμε με συναδελφική αλληλεγγύη και συνεργασία. Αν κατά τη διάρκεια των τριών ετών, κάποιες/οι συνάδελφοι ένιωσαν ότι  δεν είχαν τη στήριξη της Συντονίστριας, θα έγινε εκ παραδρομής και σίγουρα δεν ήταν στις προθέσεις μου. Όλες οι ενέργειές μου, απέβλεπαν στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, στην ενίσχυση του παιδαγωγικού ρόλου των Νηπιαγωγών και στην καταξίωση του Ελληνικού  Νηπιαγωγείου. Σας συγχαίρω -για άλλη μία φορά - για τον επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία με την οποία λειτουργείτε στα Νηπιαγωγεία. Συνεχίστε να δουλεύετε συνεργατικά, χωρίς ανταγωνισμούς.

Σας ευχαριστώ από ψυχής για τη συνεργασία που είχαμε αυτά  τα τρία χρόνια και  την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου.

Αγαπητές/οί συνάδελφοι,

Σε όλα τα στάδια της ζωής μας μπαίνει μία τελεία. Ήρθε η στιγμή να βάλω τη δική μου τελεία στην εκπαιδευτική μου πορεία.

Εύχομαι σε εσάς και στις οικογένειές σας, Καλό Καλοκαίρι με Υγεία και Ξεκούραση!

Με εκτίμηση,

Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου

Προσχολικής Εκπαίδευσης

4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητές/οί συνάδελφοι. Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια και 10 μήνες στην εκπαίδευση και με συνολικό χρόνο υπηρεσίας 36 χρόνια και 7 μήνες,...