«Η Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές εφαρμογές».
Χτίζοντας γέφυρες συνεργασίας μεταξύ νηπιαγωγών και
εκπαιδευτικών που έχουν την Α΄ τάξη, υλοποιήσαμε μαζί με τους Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70 του 4ου
ΠΕ.Κ.Ε.Σ., μία σειρά από ημερίδες, με θέμα : «Η Ομαλή Μετάβαση από το
Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές εφαρμογές».
Στις ημερίδες μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε, να
ανταλλάξουμε απόψεις εμπειρίες και προβληματισμούς, να αλληλεπιδράσουμε, να
προγραμματίσουμε, να παίξουμε, να
έρθουμε πιο κοντά. Χαρήκαμε το ωραίο
υλικό που μας παρουσίασε η Σ.Ε.Ε. ΠΕ 11 Κική Σαμουηλίδου. Στο τέλος οι ομάδες
παρουσίασαν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο τον προγραμματισμό των κοινών τους δράσεων
για τη μετάβαση.
Στο πρώτο μέρος του προγράμματος, παρουσιάστηκε το θεωρητικό
πλαίσιο και πρακτικές εφαρμογές. Πιο αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας:
Σ.Ε.Ε. ΠΕ 60 – Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70
4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής
«Η Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο
Δημοτικό Σχολείο.
Θεωρητικό
Πλαίσιο- Πρακτικές εφαρμογές»
Γλυφάδα, 19 Μαρτίου 2019
Άλιμος,20 Μαρτίου 2019
Άγιος Δημήτριος, 21
Μαρτίου 2019
Ώρα
|
Τίτλος εισήγησης
|
Εισηγητής/τρια
|
08.15-8.45
|
Προσέλευση- Εγγραφές
|
|
Α΄ ΜΕΡΟΣ
|
||
8.45-9.00
|
Καλωσόρισμα- Χαιρετισμοί
Γενικοί άξονες – Στοχοθεσία της
Ημερίδας
|
Τριανταφυλλιά
Νικολούδη, Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής
Ευσταθία Χριστοπούλου( για την ημερίδα της Γλυφάδας)
Ιωάννα Καμπούρμαλη-
Νίκος Καμήλος ( για τις
ημερίδες του Αγίου Δημητρίου και
Αλίμου), Συντονιστές/στριες
Εκπαιδευτικού Έργου Δημοτικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ
Αττικής.
|
9.00- 9.30
|
«
Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Σχολείο. Θεωρητικό Πλαίσιο- Άτυπο Πρωτόκολλο – Βήματα Συνεργασίας»
|
Τριανταφυλλιά
Νικολούδη, Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ
Αττικής
|
9.30- 10.00
|
« Δεξιότητες
που απαιτούνται για την ομαλή
προσαρμογή των μαθητών στην Α΄ τάξη»
|
Ευσταθία Χριστοπούλου ( για την ημερίδα της Γλυφάδας)
Ιωάννα
Καμπούρμαλη και
Νίκος Καμήλος ( για τις ημερίδες του Αγίου Δημητρίου
και Αλίμου).
|
10.00- 10.15
|
«Κοινές
δράσεις Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου- Πρακτικές εφαρμογές»
|
Τριανταφυλλιά
Νικολούδη, Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ
Αττικής
|
10. 15 – 10.45
|
«Η Φυσική Αγωγή στη διαδικασία
μετάβασης παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο» ( Μία μελέτη
περίπτωσης)
|
Ευδοκία Σαμουηλίδου
Συντονίστρια Εκπαιδευτικού
Έργου Φυσικής Αγωγής 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής
|
10.45 – 11.00
|
Υποβολή
ερωτήσεων
|
|
11.00-11.30
|
Διάλειμμα
|
|
Β΄ ΜΕΡΟΣ
|
||
11.30-12.30
|
Χωρισμός και εργασία
σε Ομάδες
|
Συντονιστές/στριες της λειτουργίας των
ομάδων:
Τριανταφυλλιά
Νικολούδη, Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ
Αττικής
Ευσταθία
Χριστοπούλου ( για την
ημερίδα της Γλυφάδας)
Ιωάννα
Καμπούρμαλη και
Νίκος Καμήλος ( για τις ημερίδες του Αγίου Δημητρίου
και Αλίμου).
|
12.30-13.30
|
Παρουσίαση Ομάδων σε Ολομέλεια
|
Συντονιστές/στριες της
παρουσίασης των ομάδων:
Τριανταφυλλιά
Νικολούδη, Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής
Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής
Ευσταθία
Χριστοπούλου ( για την
ημερίδα της Γλυφάδας)
Ιωάννα
Καμπούρμαλη και
Νίκος Καμήλος ( για τις ημερίδες του Αγίου Δημητρίου
και Αλίμου).
|
13.30- 14.15
|
Υποβολή ερωτημάτων.
Συμπεράσματα- Λήξη ημερίδας
|
Στο blog : http://epimorfoseisnikoloudi.blogspot.com/ είναι αναρτημένα στο έτος 2015, υλοποιημένα προγράμματα μετάβασης που υλοποιήθηκαν σε σχολεία της Αρκαδίας.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΓΛΥΦΑΔΑ 19/3/2019
Φυλλιώ Νικολούδη(Σ.Ε.Ε. ΠΕ 60)- Έφη Χριστοπούλου (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70)
Κική Σαμουηλίδου (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 11)
ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΑΛΙΜΟΣ 20 /3/2019
Φυλλιώ Νικολούδη(Σ.Ε.Ε. ΠΕ 60)- Ιωάννα Καμπούρμαλη & Νίκος Καμήλος (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70)
Κική Σαμουηλίδου (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 11)
ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 21 /3/2019
Φυλλιώ Νικολούδη(Σ.Ε.Ε. ΠΕ 60)- Ιωάννα Καμπούρμαλη & Νίκος Καμήλος (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70)
Κική Σαμουηλίδου (Σ.Ε.Ε. ΠΕ 11)
ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου