Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

«Μεταβάσεις στο σχολικό πλαίσιο. Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο- Από τον πόλεμο στην τάξη. Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές εφαρμογές».- ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ


«Μεταβάσεις στο σχολικό πλαίσιο.  Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο- Από τον πόλεμο στην τάξη. Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές  εφαρμογές».



Ο κύκλος των επιμορφωτικών ημερίδων, ολοκληρώθηκε με τις δύο τελευταίες ομάδες των νηπιαγωγών των Δήμων Μοσχάτου- Ταύρου  και της Καλλιθέας. Προγραμματίστηκαν αντίστοιχα ημερίδες στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου, με τίτλο:
«Μεταβάσεις στο σχολικό πλαίσιο.  Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο- Από τον πόλεμο στην τάξη. Θεωρητικό Πλαίσιο- Πρακτικές  εφαρμογές».

Α΄ ΜΕΡΟΣ

Το πρώτο μέρος και στις δύο ημερίδες, συνδιοργανώθηκε από κοινού με τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70 κ. Χάρη Παπαδόπουλο,  ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη των Δημοτικών Σχολείων των δύο Δήμων. Μετά τη θεωρητική πλαισίωση και την παρουσίαση παιδαγωγικών εφαρμογών, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί αντάλλαξαν απόψεις, μοιράστηκαν εμπειρίες, έκαναν προτάσεις. Χωρίστηκαν σε μεικτές ομάδες και  παρουσίασαν το σχεδιάγραμμα δράσεων ομαλής μετάβασης που θα υλοποιήσουν στα σχολεία τους την τρέχουσα δουλειά.






Η Συντονίστρια Προσχολικής Εκπαίδευσης  κ. Νικολούδη



Ο Συντονιστής Δημοτικής Εκπαίδευσης κ. Παπαδόπουλος



Σε κύκλο, ανταλλάσσουμε απόψεις.



Εργασία σε ομάδες




Παρουσίαση των ομάδων











 Β΄ ΜΕΡΟΣ

Στο δεύτερο μέρος, οι νηπιαγωγοί, υλοποιήσαμε ένα  εργαστήρι, επιδιώκοντας να καλλιεργήσουμε την  ενσυναίσθηση και την αποδοχή του 'άλλου' , με απώτερο στόχο να προετοιμάσουμε τα παιδιά της τάξης μας, να υποδεχθούν τα προσφυγόπουλα που θα έρθουν να φοιτήσουν στο σχολείο και να συνυπάρξουν αρμονικά.
Χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους, όπως προβολή βίντεο, έργα τέχνης, αποσπάσματα βιβλίων, αντικείμενα, φωτογραφίες, υλοποιώντας εικαστικές και θεατρικές δραστηριότητες, έγινε προσπάθεια να αντιληφθούμε, ότι η προσφυγιά δεν έχει σύνορα, δεν έχει τόπο ούτε χρόνο. Δικαίωμα στην εκπαίδευση, έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου.
Μια καρέκλα, με μηνύματα υποδοχής θα είναι σε κάθε σχολείο και θα περιμένει το προσφυγόπουλο να κάτσει και να είναι μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης.

Εργασία σε ομάδες






 Τα παιδιά πρόσφυγες (ήρωες των βιβλίων) μέσα από τα μάτια των άλλων 
και μέσα από τα δικά τους μάτια






Παρουσίαση των ομάδων 











Σε κάθε σχολείο, μία καρέκλα με μηνύματα καλωσορίσματος, 
περιμένει κάθε προσφυγόπουλο μαθητή να κάτσει.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητές/οί συνάδελφοι. Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια και 10 μήνες στην εκπαίδευση και με συνολικό χρόνο υπηρεσίας 36 χρόνια και 7 μήνες,...