Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

"ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ " - ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ



"Υποστηρίζοντας την Κοινωνική- Συναισθηματική Μάθηση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο - Θεωρητικό πλαίσιο  - Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις "  


Στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2019  υλοποιήθηκαν  ημερίδες για τις/τους νηπιαγωγούς των Δήμων Αγίου Δημητρίου, Ν. Σμύρνης, Π. Φαλήρου και  για τις/τους νηπιαγωγούς των Δήμων Γλυφάδας, Αλίμου, Αργυρούπολης- Ελληνικού αντίστοιχα. Τις ημερίδες  οργάνωσαν οι Σ.Ε.Ε. ΠΕ 60 κ.κ. Νικολούδη και Σαλαγιάννη και είχαν τίτλο: "Υποστηρίζοντας την Κοινωνική- Συναισθηματική Μάθηση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο - Θεωρητικό πλαίσιο  - Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις " 
Στο πρώτο μέρος των ημερίδων παρουσιάστηκαν εισηγήσεις με τίτλο:

·         Κοινωνική – Συναισθηματική Μάθηση στο  Νηπιαγωγείο- Η περίπτωση του προγράμματος : «Βήματα για τη Ζωή»,  με εισηγήτρια την Σ.Ε.Ε. κ. Σαλαγιάννη Μαρία.

·         "Η απεικόνιση  των συναισθημάτων μέσα από τη λογοτεχνία για μικρά παιδιά- Η περίπτωση του θυμού.", με εισηγήτρια την Σ.Ε.Ε. κ. Νικολούδη Τριανταφυλλιά

·    "Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων και σχέσεις με συνομηλίκους .Ο ρόλος του Κ.Ε.Σ.Υ.", με εισηγήτρια την κ. Καπετάνιου Νάσια, προϊσταμένη του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. Δ΄ Αθήνας την μία ημέρα και

·         "Η επικοινωνία Σχολείου και Οικογένειας, ως μέσο ενίσχυσης της Κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης των νηπίων", με εισηγήτρια την κ. Χαρατσίδου Μελίνα, επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου Πρόληψης Γλυφάδας, τη δεύτερη ημέρα.

Στο δεύτερο  μέρος των ημερίδων υλοποιήθηκαν 6 εργαστήρια με θέμα:
1ο Βιωματικό εργαστήρι:  «Επικοινωνιακές τεχνικές»,. Υπεύθυνη εργαστηρίου η κ. Χαρατσίδου Μελίνα.
2ο Βιωματικό εργαστήρι:  "Βλέπουμε όλοι το ίδιο. Καταλαβαίνουμε όλοι το ίδιο; Είναι τα πράγματα πάντα όπως φαίνονται;: Δραστηριότητες για την καλλιέργεια της οπτικής γωνίας". Υπεύθυνες εργαστηρίου: κ. Κουράκη Χρύσα (Ph.D., Υπεύθυνη Πολιτιστικών, Δ/νση Π.Ε. Ανατολικής Αττικής) και κ. Βορύλα Βέρα (M.Ed, Ph.D. candidate, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Δ/νση Π.Ε. Ανατολικής Αττικής).
3ο Βιωματικό εργαστήρι:« Από το εμείς ...στο εγώ:  Χτίζοντας την ταυτότητα μέσα από την ομάδα». Υπεύθυνη εργαστηρίου: κ. Νάκου Αλεξάνδρα (Νηπιαγωγός, Υποψήφια Διδάκτορας  ΕΚΠΑ-ΕΜΜΕ).
4ο Βιωματικό εργαστήρι: «Κατανοώντας τη διαφορά, προωθώντας την ενσυναίσθηση». Υπεύθυνη  εργαστηρίου: κ.  Κοσμίδου Ευαγγελία (Νηπιαγωγός, Υποψήφια Διδάκτορας  ΕΚΠΑ).
5ο Βιωματικό εργαστήρι: «Συγκρούσεις και συναισθήματα στο νηπιαγωγείο». Υπεύθυνη  εργαστηρίου: κ. Κάντζου Νίκη (Νηπιαγωγός, Master Επιστημών της Αγωγής, Συγγραφέας).
6ο Βιωματικό εργαστήρι:«Συμβούλιο τάξης» (εφαρμογή μεθόδου της παιδαγωγικής Freinet). Υπεύθυνη  εργαστηρίου: κ. Δίπλα Νατάσα (Νηπιαγωγός, μέρος της ομάδας «Σκασιαρχείο»).


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ







Οι συντονίστριες κ.κ. Σαλαγιάννη και Νικολούδη 






Η εισηγήτρια κ. Καπετάνιου



Η εισηγήτρια κ. Χαρατσίδου



Εργαστήρι κ. Χαρατσίδου






     


   



Εργαστήρι κ.κ. Κουράκη και Βορύλα









Εργαστήρι κ. Νάκου









 


Εργαστήρι κ. Κοσμίδου




Εργαστήρι κ. Κάντζου







Εργαστήρι κ. Δίπλα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητές/οί συνάδελφοι. Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια και 10 μήνες στην εκπαίδευση και με συνολικό χρόνο υπηρεσίας 36 χρόνια και 7 μήνες,...