Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ






ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ 
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ











  •         Φίλοι μου και Δασκάλες μου, σας αγαπώ πολύ, μου λείψατε! Σας στέλνω αυτή τη ζωγραφιά. Ελευθέρης.
                                           


·        Αγαπημένες μου δασκάλες, 
Σας ευχαριστώ για το μήνυμα που μου στείλατε. 
Μου λείπει το σχολείο, εσείς και οι φίλοι μου.
Αυτές τις ημέρες που το σχολείο είναι κλειστό, είμαι στο σπίτι με τη μαμά και το Μιχάλη. Ο μπαμπάς είναι στο φαρμακείο συνέχεια, αλλά τις τελευταίες ημέρες σχολάει νωρίτερα και έτσι προλαβαίνουμε να παίξουμε μαζί του.
Φτιάξαμε ένα πανό και το βάλαμε στο μπαλκόνι. Σας το στέλνω φωτογραφία. 
Ζωγραφίζω πολύ, παίζω playmobil και lego, βγαίνουμε στον κήπο.
 Ο νονός μου, μας έστειλε tablet και παίζω παιχνίδια και βλέπω κάποια βίντεο. Είδαμε και τις ταινίες που μας προτείνατε! 
Το βράδυ διαβάζουμε  βιβλία και πήραμε και καινούργια. 
Σας αγαπώ πολύ
                                                                                    
·        Αγαπητή κ. ……..μου λείπετε πολύ καιρό, ντύνεστε πολύ ωραία κάθε μέρα μου έχουν λείψει όλα τα παιδάκια, σήμερα πήγαμε μια βόλτα με το ποδήλατο στη γειτονιά κ είδα τη Νικολέτα,τη χαιρέτησα από μακριά. Θέλω πολύ να ξεκινησει το σχολείο να κάνουμε όλα αυτά που κάναμε όταν δεν υπήρχε ο ιός, μου άρεσαν πολύ όλα αυτά. Εγώ κάθε μέρα παίζω με την αδερφή μου ζωγραφίζουμε, γράφω λεξούλες, προσπαθώ να φτιάξω παζλ κ βλέπω κ ταινίες μου άρεσε πολύ η "βαιανα". ΘΈΛΩ ΠΟΛΎ ΝΑ ΣΕ ΠΆΡΩ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΟΛΎ ! 🧚💃💃🏄🦄🦓🐯🦌🐈🐈🐈



·        ΚΥΡΙΑ. ΓΙΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ  ΛΕΝΑ. ΜΟΥ  ΛΕΙΨΑΤΕ!!!!!

·        Κυρίαααα!!! Μου λείπεις!!!! Δημήτρης

· Καλημέρα σε όλους! Μου έχετε λείψει πολύ και θέλω όσο πιο σύντομα να σας δω! Στέφανος

  • Κυρία Μαρία σ αγαπώ πολύ. Είσαι μέσα στην καρδιά μου. Πολλά φιλιά Δημήτρης.
·        Καλημέρα στις κυρίες μου και στους φίλους μου! Μου λείψατε πάρα πολύ! Είμαι στο χωριό με τη ξαδέρφη μου και παίζουμε. Ανδριάννα
  • Κυρία Μαρία Σ αγαπώ και μου έχετε ληψει. Μου έχει ληψει το σχολείο και έχω λίγο στεναχωρηθεί επειδή μου έχετε λήψει πολύ εσεις και οι φιλοι μου. 



  • Η Ελένη, "σας αγαπάει πολύ. Πάρα πολύ μέχρι το διάστημα", αυτά μου είπε να σας πω.
  • Καλημέρα κυρίες του  Νηπιαγωγείου μας. Είμαστε καλά. Ανυπομονούμε να γυρίσουμε στο σχολείο και στους φίλους μας ξανά.

·         Κυρία Γεωργία σ αγαπώ πολύ. Μακάρι να βρεθούμε πάλι στα θρανία μας μόλις τελειώσει αυτή η αρρώστια. Μου λείπεις και να ξέρεις σε θυμάμαι πάντα. Πολλά φιλιά. 


·         Καλημέρα και καλό μήνα. Λυπάμαι που δεν είμαι στο σχολείο. Σ αγαπώ κυρία Γιώτα. Φιλάκια πολλά. Αθηνά


·        Καλησπέρα κ. Ελένη! Μου λείπετε πολύ εσείς και το σχολείο. Έφτιαξα μια ζωγραφιά με τους φίλους μου, τον Γιώργο και τον Φίλιππο. 
                                      


·        Καλημέρα.Σας αγαπώ πολύ και θέλω να σας κάνω όλους αγκαλίτσα.
Καλή άνοιξη για όλα τα παιδιά.





  • Γεια σας κυρία Σοφία και κυρία Ασπασία. Σας αγαπώ!



Στέλνουν πασχαλινές ευχές



  •       Χρόνια Πολλά κυρία !!!Χριστός Ανέστη!Είμαι καλά και περνάω ωραία. Παίζω και ζωγραφίζω.Σου στέλνω μερικές ζωγραφιές. Έφτιαξα μόνη μου το Χριστούλη στο Σταυρό.Μαγειρεύουμε μαζί με τη μαμά και τη βοηθάω πολύ. Εχθές φτιάξαμε κέικ και μπιφτέκια και εγώ τα έπλασα!!!  Ήταν πολύ νόστιμα!!! Έχω φτιάξει και αρακά.Μάντεψε....έχω βγάλει τρία δόντια!!!Όταν είδα την παράσταση αισθάνθηκα χαρά και μου άρεσαν οι κατασκευές και στο τέλος χειροκροτήσαμε.Στο παιχνίδι με τις 5 διαφορές νίκησα και τα βρήκα όλα.Φιλάκια😍😘😊



  • Καλησπέρα κυρία,

        Είναι πολύ ωραία👏 η διαδικτυακή σχολική παράσταση μας.Οταν τελείωσε κατάλαβα ότι μου λείπει η δασκάλα μου και η φίλοι μου.Με αγάπη,Γιώργος😔Εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η διαφορετική παράσταση και την βρήκα πολύ αστεία.
Με αγάπη,Κατερίνα 😊 


  •      Καλησπέρα καλές μας κυρίες. Χρόνια πολλά. Χαιρόμαστε που είστε καλά. Κι εμείς είμαστε όλοι καλά. Αισθάνθηκα εκπληκτικά, φανταστικά στο άκουσμα του θεατρικού. Αισθάνθηκα ότι θέλω να δω τα παιδιά και να παίξουμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Ευχαριστούμε κυρίες που μας φτιάξατε αυτό το θεατρικό. Μου λείψατε κ σας αγαπώ πολύ μέχρι το φεγγαράκι.💐💜 




Ανταλλαγή μηνυμάτων





Ζωγραφίζω το σχολείο με τα παιδιά και την κυρία






 Κυρία, καλό μήνα!






  • Κυρία Έφη, κρέμασα το Μάρτη στα κλαδιά της λεμονιάς...





Οι μαργαρίτες που βλέπω από το σπίτι μου





Μάζεψα κοχυλάκια για να τα δώσω στα παιδιά, όταν γυρίσουμε στο σχολείο.




ΠΩΣ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ



Έργα παιδιών με χειροποίητη πλαστελίνη.





Φτιάχνω κάστρο από χαρτόκουτες




Επικοινωνία με  χειροποίητες δαχτυλόκουκλες



Ζωγραφίζω το δωμάτιό μου



Ζωγραφική με σφουγγάρια



Κατασκευές από άχρηστο υλικό





 "Παίζω" με μακαρόνια και χάντρες


Φτιάχνω το πρόγραμμά μου




Παίζουμε θέατρο Σκιών



Φτιάχνω το πρόγραμμα της ημέρας



Φτιάχνω το δωμάτιό μου με lego



Φτιάχνω το σχολείο μου  τα παιδιά  και την αυλή



Ζωγραφίζω τα "Χελιδονίσματα"





Ζωγραφίζω





Ζωγραφίζω στο μπαλκόνι



Ζωγραφίζω για τον κορονοϊό








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητές/οί συνάδελφοι. Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια και 10 μήνες στην εκπαίδευση και με συνολικό χρόνο υπηρεσίας 36 χρόνια και 7 μήνες,...